Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 30, 2007
Image Size
318 KB
Resolution
300×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,870
Favourites
36 (who?)
Comments
10
Downloads
66
×
I wanted to make demmy lip-sync the song, but it was too hard. :doh:

..oh well... what do you expect from someone who doesn't know flash that much. I don't even know how to make buttons yet. :tears:

pls enjoy :D

song: Route O by Fujioka Masaaki
Demyx owned by square-enix
Add a Comment:
 
:iconberrybluearia:
berrybluearia Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
What's the name of the song?
Reply
:icondemyxphantomhive:
DemyxPhantomhive Featured By Owner Nov 17, 2011
Cool!! :D
Reply
:icongaaradesertdreams:
gaaradesertdreams Featured By Owner Nov 11, 2011  Hobbyist General Artist
Nice.
Reply
:iconangelicspoof:
angelicspoof Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Writer
you drew his hair good i really like it
Reply
:iconmusicallemons:
MusicalLemons Featured By Owner Sep 20, 2008  Hobbyist General Artist
dang, thats so fricken cute!
*heehee* now the songs stuck in my head, THANKS A LOT!
Reply
:iconakuemiroku:
Akuemiroku Featured By Owner Jul 29, 2008
thats SO cute :]
aww demmy ><
catchy song...*hums*
Reply
:iconannakoshka:
Annakoshka Featured By Owner Jun 3, 2008
lol. heheh.
me loves demmy :D
Reply
:iconharu-san93:
Haru-san93 Featured By Owner Nov 28, 2007
OOoo.. He's sooo cuuute! -^^- Love it! Keep the good work up!! :clap:
Reply
:iconyamaharie:
yamaharie Featured By Owner Oct 30, 2007
i think this is pretty good ive seen some crappy flash in my life and this isnt one of them your good keep trying and youll get it
Reply
:iconwaltzy:
waltzy Featured By Owner Oct 30, 2007  Professional Artist
the music's really not my thing but i like movement :D

you really should try and lipSynk, its the way forward :D
Reply
Add a Comment: